2015. január 27., kedd



Hiányzik a nyár. Igazi nyárkedvelő, mediterrán típusú ember vagyok. (Na meg a gázszámla sem mindegy.) Tavaly nyáron Kos szigetén voltam Görögországban, már 2. alkalommal. Anyukám és én is imádjuk a görög szigetvilágot, az ottani klímát, a helybéli emberek életmódját, pozitív életszemléletét. Sokáig is élnek. Sokat gondolkodtam rajta, hogy szívesen leélném ott az életem. Míg mások azt érzik, hogy hőgutát kapnak, én azt érzem: itthon vagyok, ez az a klíma amit szeretek. A helyi olívabogyók meg sem közelítik az itthoni teszkósakat. Imádtam a tengerpartról biciklivel feltekerni a hegyre az olívafák közé, olyan hihetetlen nyugalmat áraszt.


Sokan nem ismerik Kos szigetét: A görögországi Kosz szigete az Égei-tengerben található, a Dél-Égei-szigetek, ezen belül a Dodekanészosz tagja.


Itt található Hippokratész platánja. A legenda úgy szól, hogy ez a fa már akkor megvolt, mikor Hippokratész az orvos tanoncait oktatta. Ez sajnos nem igaz, a fa "csak" 650 éves! Így is nagyon öreg.








Ez a színház sem mai már. :)







A máltai lovagok vára:







Ezeket a képeket nem én készítettem, csak illusztráltam, hol jártam a nyáron. Amint meglesznek azok a képek, amiket én csináltam ezeken a helyeken, felrakok párat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése